1 od 1 Ferrari Omologata, dorađeni 812 Superfast

Vozilica

Farovi, vjetrobransko staklo i podvozje uzeto je sa 812 Superfast ostatak je suptilno napuštanje različitih utjecaja kao što su znanstvena fantastika, trkačka baština i moderna arhitektura. Dobro došli u V12 Ferrari Omologata.

To je najnoviji 1 od 1 specijalni projekt koji je izašao iz Maranella i ključ je, kaže Ferrari, u “iskorištavanju proporcija rasporeda automobila sa srednje smještenim motorom na prednjoj strani” kako bi se pružilo nešto posve jedinstvenije.

6,5-litreni V12 od 800 konjskih snaga koji se nalazi unutar Omologate je proslava motora sa unutarnjim izgaranjem.

Ferrarijev dizajnerski tim, na čelu s Flaviom Manzonijem, ručno je izradio Omologata u potpunosti od aluminija, popločan ovalnom rešetkom, koja se sužava do zaobljenog dijela preko prednjih kotača. To se vraća na taj novi stražnji dio s ta tri vodoravna poprečna “presjeka”, dok bi novi stražnji spojler trebao navoditi potisnu silu i postavljati “agresivan, sportski stav” automobila.

Ferrari je čak razvio novu nijansu crvene boje, Rosso Magma, postavljenu preko zatamnjenog završnog sloja od karbonskih vlakana i te posebne trkaće grafike. Unutra su sjedala od kože / tkanine električno plava s trkaćim pojasevima koji se vežu u četiri točke, a tu su i metalni dijelovi dovršeni s efektom ‘ispucale boje’ na upravljaču, kako bi podsjetili na Ferrarijeve pedesete i šezdesete GT trkače.

“Najnovija ponuda u Ferrarijevoj liniji jedinstvenih modela je živo dočaravanje vrijednosti koje definiraju Ferrari u vezi sa GT utrkama”, kaže Ferrari. “Automobil kojem je jednako ugodno na cesti kao i hvatanju apexa zavoja staze u rukama istinskog vozača.”

Foto: Ferrari

Sljedeća objava

‘Ubojica’ Ferrarija, Lamborghinija i Porschea: Nissanova zvijer ima više od '700 ‘konja’ i dolazi u ograničenim količinama

Nissan GT-R je japanski sportaš koji je svijet prvi put ugledao 2008. godine, a do danas je postao istinska legenda. Krasile su ga visoke performanse i napredna tehnologija te je često na stazi iza sebe ostavljao puno skuplje modele poput Ferrarija, Lamborghinija ili Porschea. Stoga jedan takav model zaista zaslužuje prigodan oproštaj. I […]