3.8 litreni V8 iz Ferraria sada dostupan u svim Maserati modelima

Vozilica

Imamo uzbudljive vijesti iz Italije. Sjećate se Maseratia Levante Trofeo – SUV-a s motorom iz Ferraria? Pa, Maserati je konačno odlučio da i njegovi ostali modeli trebaju dobiti Trofeo tretman.

Da, to znači da je 3,8-litreni twin-turbo V8 sa 590 KS, sada pronašao domove i u Ghibli i u Quattroporteu. Fantastične vijesti.

Za razliku od Levantea, Ghibli i Quattroporte u potpunosti šalju svu tu snagu (i moment od 730 Nm) na stražnje kotače putem osmostupanjskog ZF automatskog mjenjača. Najveća brzina je 326 km/h, a Ghibli dolazi od nule do stotke za 4,3 sekunde, dok Quattroporte treba 0,2 sekunde duže. Ovo su najbrže limuzine koje je Maserati ikad izgradio, iako sa svojim pogonom na sva četiri kotača Levante za sprint prođe u 4,1 sekunde.

Nije bilo potrebno jačanje šasije ni za jedan novi automobil, ali novi način rada Corsa uvodi Launch Control i otvara ispušne ventile, kao i učvršćuje pametne Skyhook amortizere. Nakon početne upotrebe u Levanteu, motor je malo prerađen, s novim klipovima, šipkama i paralelnim turbom.

Uvođenjem obitelji Trofeo, Maserati je također napravio face lift na cijelom asortimanu s novim stražnjim svjetlima i redizajniranom unutrašnjošću s ažuriranim 10,1-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir i infotaiment sustavom. U Trofeo izvedbi dolaze i aero dodaci od karbona i crvenih detalja, kako bi svi znali da ste kupili pravi Maserati.

Pohvale Maseratiu jer se i u ovim vremenima drže za pravi V8 motor.

Foto: Maserati

Sljedeća objava

Aprilia Tuono 660 uskoro u serijskoj proizvodnji

Aprilijina dugo očekivana Tuono 660 se približava proizvodnji, a najbolja stvar je što se jedva promijenila od prototipa. Iako je Aprilijin RS660 dvocilindrični sportski motocikl glavni u asortimanu, njegov dijelomični brat Tuono 660 mogao bi biti bolji u prodaji nakon što oba motocikla stignu do salona. Taj se dan bliži, […]