Ako pitate Amerikance ovo su novi automobili s najgorom unutrašnjošću

Josip J

Američki poslovni magazin Bloomberg je izdvojio pet novijih automobila za koje smatraju da imaju najgoru unutrašnjost.

Na listi se nalaze i neki skupocjeni sportaši te bi ovaj izbor mogao privući dosta polemike. Kako je naveo Bloomberg, riječ je o automobilima kod kojih zadovoljstvo za volanom ne znači i to da mogu odgovoriti na sve ostale potrebe vozača, a njih je sve više.

Treba se složiti s njima kada tvrde da je unutrašnjost automobila najvažnija u vožnji jer je to prostor gdje se automobil veže sa čovjekom. Automobili koji su izdvojeni su uglavnom sportski uz napomenu da je dizajn kod ove vrste vozila osmišljen da smanji težinu i optimizira ravnotežu.

Prvi na listi je Chevrolet Corvette C8 Stingray koji košta 58.900 dolara. Kao nedostatak su navedeni: način na koji je osmišljen prostor između dva sjedišta, niskokvalitetna koža, instrument ploča za koju ističu da izgleda kao u svemirskom brodu Enterprise, zatim izgled volana ali i samu preglednost izvan kabine.

Nakon njega slijedi McLaren 570 S koji košta znatno više, čak 195.000 dolara. Razlozi zbog kojih je unutrašnjost okarakterizirana kao loša su neusklađeni šavovi na instrument ploči, loši završni šavovi, vertikalno položen centralni ekran, kompliciran i zbunjujući tehnološki sistem, nemogućnost da se volan podešava prema potrebi vozača, a nema niti mjesta predviđenog za odlaganje stvari.

Skuplji od njega je Nissan GT-R Nismo koji košta 210.740 dolara i nalazi se na trećem mjestu. Amerikanci mu zamjeraju sljedeće: tipke na instrument ploči za koju smatraju da izgledaju zastarjelo te vibracije koje se osjete tokom vožnje, a što daje osjećaj da se osoba nalazi odnosno vozi u limenci. Općenito smatraju kako je osjećaj previše jeftin i zastarjeo za auto takvog cjenovnog ranga.

Da ne ostane sve na skupcjenim sportašima na četvrto mjesto se smjestio Fiat 500L koji košta 24.000 dolara, a Amerikanci smatraju da ne bi trebao ni postojati. Ocijenili su da je skoro cijeli njegov unutrašnji prostor pogrešno osmišljen. Kao jedan od najvećih nedostataka naveli su iznimno mali, sedaminčni centralni ekran u koji je moguće uključiti samo jedan USB, a dodaju i da fali mjesta za više osobe.

Zadnji, ali ne i manje vrijedan model je Lotus Evora koji košta 96.950 dolara. I u ovom slučaju je nedovoljno velik centralni ekran naveden kao jedan od nedostataka. Također, pozicija motora u stražnjem dijelu automobila uzrokovala lošu vidljivost kada vozač pogleda iza sebe. Općenito se navodi kako cijela kabina djeluje kao da je sastavljena od dijelova iz 1997. godine, a sjedala kao da su iz staroga Forda.

Foto: Netcarshow

Sljedeća objava

(VIDEO) Isprobavao ubrzanje Porschea Taycana pa prekasno shvatio da mu fali - ceste

Porsche Taycan prvi je električni model ove marke čije nestvarno ubrzanje nije baš za svakoga, a dokaz tomu je i ovaj video iz Turske. Iako težak čak 2,3 tone, Taycan raspolaže sa 680 KS i 850 Nm te koji do 100 km/h ubrzava za 3,2 sekunde. To je očito bilo […]