BMW predstavio R18 Classic First Edition

Martin K.

Tek što se prašina slegla oko novog BMW R18, BMW je predstavio novi čiji je cilj opušteno krstarenje sa suvozačem, nazvan Classic.

Pa prvo što je isto? Pa, pogoni ga isti zračno hlađeni boxer od 1802 kubika kao i standardni R18, koji daje 90 konjskih snaga i nevjerojatnih 158Nm. Također ima isti okvir s konzolnim stražnjim krajem i izloženim pogonskim vratilom.

Također ima gotovo istu elektroniku kao i standardni R18, osim što Classic dolazi sa tempomatom kao standardom!

Ono po čemu se razlikuje uglavnom je u opremljenosti. Naprijed Classic ima prednji kotač od 16 “s gumom veće zapremine, a ne tanki 19″ na standardnom modelu. To znači da ima isti kut upravljanja, međuosovinski razmak itd., Tako da ne bi trebao previše utjecati na upravljanje.

Za veću udobnost na duljim vožnjama, Classic ima i deblje obloge u sedlu (što mu daje 20 mm veću visinu sjedala). Tu je i uklonjivo vjetrobransko staklo koje se uredno uvlači u vrh vilica i može se ukloniti za nekoliko trenutaka.

Kako bi vas potaknuo da daleko putujete sa svojim putnikom, Classic također uključuje par uklonjivih bisaga s 15,5 l prostora za pohranu s obje strane. Napokon, Classic dolazi sa sjajnim velikim parom maglenki postavljenih na vilice za onaj malo ekstra šik.

Za sve ove stvari postoji kvaka – Classic je težak još 20 kg povrh nevjerojatno teškog R18 te je, nažalost, još i skuplji.

Foto: BMW

Sljedeća objava

Miniev Dakar Rally Team poigrao se Countrymanom

Od 2012. godine Mini je pet puta pobijedio na Rallyu Dakar, izuzetno impresivno, a četiri od tih pobjeda došle su uzastopno između 2012. i 2015. Najnovije je bilo početkom ove godine, iako se utrka preselila iz Južne Amerike u pijesak Saudijske Arabije . Kako bi proslavili tu činjenicu, X-raid, tim […]