F1: Max Verstappen na prvoj stepenici postolja na Silverstoneu

Vozilica

Max Verstappen postao je prvi vozač koji ne vozi Mercedes, a da je pobijedio u utrci ove sezone. Red Bullov vozač koji je pobijedio u Grand Prixu za 70. obljetnicu F1 ispred Mercedesovog dvojca Hamilton Bottas..

Verstappen je bio jedini vozač u prvih 10 koji je započeo utrku na tvrdoj komponenti guma. Nakon što je startao sa četvrte pozicije, već u prvom zavoju izbio je na treću nakon što je prošao Hulkenberga u Racing Pointu. Sjajno je urpavljao tempom kroz cijelu utrku pritiskajući Mercedes prije nego što je preuzeo vodstvo od Bottasa sa sjajnim potezom. Do kraja je također kontrolirao tempo i došao do prve pobjede nakon Brazila prošle godine i prve pobjede za Red Bull na Silverstoneu još od 2012.

Hamilton je uživao kasnom naletu prestigavši svojeg momčadskog kolegu dva kruga prije kraja utrke te završio na drugom mjestu. Ovim rezultatom se izjednačio sa Michaelom Schumacherom po broju podija. Bottas drugi put u tri godine nije uspio pole poziciju pretvoriti u pobjedu na Silverstonu pa je nakraju završio na trećem mjestu.

Charles Leclerc je jedan od vozača koji zna sa postupati sa svojim gumama, pa je jedan ulazak u boks pretvorio u respektabilno četvrto mjesto. Njegov momčadski kolega Sebastian Vettel uspio je doći samo do 12. mjesta, nakon što se izvrtio u prvom zavoju prvog kruga.

Alex Albon zauzeo je peto mjesto za drugi Red Bull, prošavši Racing Point Lance Strolla s krugom prije kraja. Stroll je završio šesti ispred momčadskog kolege Nicka Hulkenberga koji je kasno prešao na mekane gume.

Esteban Ocon bio je osmi, ispred McLarena Lando Norrisa i AlphaTaurija od Danila Kvyata, koji je unatoč nižem položaju na startu završio jedno mjesto ispred kolege Pierrea Gaslyja i uzeo svoj drugi bod u sezoni.

Foto: Formula1

Sljedeća objava

3.8 litreni V8 iz Ferraria sada dostupan u svim Maserati modelima

Imamo uzbudljive vijesti iz Italije. Sjećate se Maseratia Levante Trofeo – SUV-a s motorom iz Ferraria? Pa, Maserati je konačno odlučio da i njegovi ostali modeli trebaju dobiti Trofeo tretman. Da, to znači da je 3,8-litreni twin-turbo V8 sa 590 KS, sada pronašao domove i u Ghibli i u Quattroporteu. […]