F1: Senzacija u Monzi! Pierre Gasly pobjednik VN Italije!

Vozilica

Kakva utrka u Monzi! Teško je naći riječ koja to opisuje, ali mislim da danas nema Formula 1 fana koji nije razvukao osmjeh od uha do uha ugledavši Pierra Gaslya na najvišoj stepenici pobjedničkog postolja. No kako? Zašto? Krenimo redom.

Utrka je startala normalno i bez incidenata, Lewis je imao dobar start i sve je izgledalo kako ide po još jednu pobjedu u nizu. Valtteri Bottas nije se najbolje snašao na startu te je odmah počeo gubiti pozicije. Dečki iz Mclarena dobro su startali i odmah krenuli prema vrhu poredka. Sebastian Vettel imao je još jednu utrku za zaborav je već u šestom krugu na kraju startno ciljne ravnine ostao bez kočnica i odvozio najsporiji mogući krug do boksa.

Nije tu bilo neke senzacije dok Kevin Magnussen nije parkirao svoj bolid na travnjak pored ulaska u boks. Suci su odmah upalili svjetla za zabranu ulaska u boks, no iz nekog razloga Lewis i Giovinazzi nisu doživjeli ta upozorenja te su ušli na promjenu guma. Sigurnosni automobil je ušao na stazu, a suci su odlučivali o kaznama za dvojac.

Nakon što je sigurnosni automobil izašao sa staze, utrka se nastavila, a u 23. krugu u zadnjem zavoju izletio je Leclerc i doveo do crvenih zastava, odnosno prekida utrke. Hamilton i Giovinazzi dobili su Stop&Go 10 sekundi kaznu koja, kada se uračuna ulazak/izlazak i vožnja kroz boks, iznosi oko 30 sekundi.

Utrka se nastavila ponovni startom sa pozicija koje su vozači zauzimali prije prekida utrke. Lewis prvi, Stroll drugi no ni on se ovaj puta nije najbolje snašao na startu te je poredak izgledao Hamilton, Gasly, Raikkonen, Gioinazzi, Sainz, Stroll.

Dvojac kažnjenih ušao je u boks, a Gasly preuzeo vodstvo. Sainz je odmah krenuo napadati Kimia, koji se dosta dobro držao, iako je iz boksa dobio poruku da krene strpljivo Carlos se nije na to obazirao jer je želio čim prije stići Gaslya. Nakon što je uspio proći Kimia, zaostatak je bio ispod 4 sekunde i Carlosa je 20 krugova do kraja čekalo dosta posla jer je Pierre imao jednako dobar bolid. Carlos je bio brži na pravcu, no Pierre je sve nadonađivao u drugom, tehničkom, sektoru.

Kako se utrka bližila kraju, razmak između dvojice je postajao sve manji, a ljudi u obje momčadi sve nervozniji. Na kraju, Pierre je uspio zadržati poziciju i proći prvi ciljem. Druga pobjeda za AlphaTauri i to druga na Monzi (prvu pobjedu, za tadašnji Torro Rosso, donio im je Seb Vettel 2008.g.).

Pierre je prošle godine dobio priliku voziti za Red Bull, no nakon samo deset utrka Helmut Marko odlučio ga je zamijeniti Alexom Albonom koji ove godine ne uspijeva izvući maksimum iz bolida kao što to radi njegov kolega Max Verstappen. Osim što je ostao bez mjesta u momčadi, nakon čega je sigurno teže naći motivaciju, Pierre je na utrci Formule 2 u Belgiji izgubio svog najboljeg prijatelja Anthoine Huberta koji je smrtno stradao na istoj.

No Pierre je bio odlučniji nego ikad i u Brazilu u uzbudljivoj završnici završio na drugom mjestu metar ispred Hamiltona. Ove sezone izvlači najbolje iz bolida i konstanto je dobar u kvalifikacijama, a kruna njegovog rada je došla u najboljem mogućem obliku, pobjede na domaćoj utrci za AlphaTauri.

Hoće li Helmut Marko opet reagirati i zamijeniti dvojac Gasly/Albon ostaje nam za vidjeti. Franz Tost, šef momčadi AlphaTauri, rekao je ako se to dogodi znači da njegova ekipa radi dobar posao sa vozačima.

Foto: Formula1

Sljedeća objava

Honda predstavila CBR600RR, ali bez planova za prodaju u Europi

Honda CBR600RR za 2021. godinu stići će 25. rujna s više aerodinamičnih dijelova, novim dijelovima motora, kontrolom proklizavanja i još mnogo toga. Nažalost, ne dolazi u Europu, japanskim proizvođač je potvrdio da ne planiraju prodavati motocikl na našem tržištu. Spremna da začini sportski segment srednje kategorije uz Kawasaki ZX-6R i […]