Ferrari je za svaki prodani automobil u 2019. godini ostvario profit od 86.000 eura

Martin K.
Foto: Unsplash

Prošle godine nekada vruće automobilsko tržište počelo je pokazivati ​​znakove hlađenja. Iako su rezultati zaostajali za 2018.g., 2019. godina nije bila loša za svakog proizvođača. Ferrari je, primjerice, prodao 10.131 automobila i na svakom od njih ostvario ubojitu zaradu, navodi se u novom izvješću Fiat Group World, neprofitne web stranice Fiat Chrysler Automobiles.

Web stranica prenosi da je Ferrari prodao 10.131 automobila s operativnom dobiti od 23,2 posto na svakom od njih, što iznosi 86.369 eura. To je značajan iznos novca, iako ne toliko koliko je proizvođač automobila imao 2018. – 86.801 eura. Fiat Group World kaže da je Ferrari postigao impresivne marže usvajanjem novih tehnologija, prilagođavanjem promjenama na tržištu i marketingom.

Koliko je Ferrari profitabiljniji u usporedbi s drugim proizvođačima? Pa, BMW bi trebao prodati 30 vozila kako bi izjednačio zaradu od jednog prodanog Ferrarija. VW bi trebao prodati 56, dok će Mercedes morati prodati 67 novih automobila kako bi došli na talijansku financijsku računicu. Također, treba prodati 908 Fordovih vozila i 928 Nissansa da bi bili jednaki talijanskom proizvođaču superautomobila.

Za Ferrari je 2019. bila velika godina, čak iako je profit po autu nešto manji od godine ranije. Ovo je bio prvi put da je talijanski proizvođač automobila prodao više od 10 000 vozila, pritom ostvarivši neto prihod od 3,766 milijardi eura što je za 10,1 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Europa, Bliski Istok i Afrika bili su najprodavanija tržišta tvrtke, dok se prodaja smanjila samo u Americi. Iz tvrtke javljaju da očekuju kako će 2020. godina biti znatno slabija jer neće biti toliko novih modela kao ranije. Ostaje nam da vidimo kako će to utjecati na profitabilnost kompanije.

Sljedeća objava

Cobra – modernizirano ultra ograničeno izdanje motocikla tvrtke Hookie

Nakon uspjeha sa scrambler kitom za BMW R nineT, tvrtka iz Dresdena, Hookie Co., skinula je zastore sa svoje najnovije kreacije temeljene na bavarskom modelu sa oznakom „Cobra“. Slijepljena u crnom ruhu s izborom jedne od pet boja, Cobra ima elegantan Cafe Racer stil s agresivnim dizajnom, niskoprofilnom karoserijom, prilagođenim […]