
Honda CBR600RR za 2021. godinu stići će 25. rujna s više aerodinamičnih dijelova, novim dijelovima motora, kontrolom proklizavanja i još mnogo toga. Nažalost, ne dolazi u Europu, japanskim proizvođač je potvrdio da ne planiraju prodavati motocikl na našem tržištu.
Spremna da začini sportski segment srednje kategorije uz Kawasaki ZX-6R i Yamahu R6, novi RR je početkom prošlog mjeseca prvi put otkrila Honda Japan, kratkim YouTube videom i kratkom izjavom na njihovoj web stranici.
Budući da su glasine o njegovom dolasku već kružile prije službenog predstavljanja i rani detalji ograničeni na ono što smo mogli vidjeti na netu, Honda je sada objavila cjelovite specifikacije – obećavajući veću snagu, više okretaja, manje otpora i dobrodošlo ažuriranje tehnologije.
Počevši sprijeda, primijetit će te novo lice koje dijeli stilske osobine s postojećim RR (još uvijek dostupan na tržištima poput SAD-a) i Firebladeom CBR1000RR-R 2020. Očekujte da će standardni novi motocikl koštati 1.606.000 jena ili nešto manje od 100 tisuća kuna.
Honda tvrdi da je najaerodinamičniji u klasi, ima najniži koeficijent otpora zraka, a kao što je trenutni trend, dodani su i krila za pružanje dodatne stabilnosti i potisne sile tijekom ubrzanja i ulaska u zavoj.
Pružanje tog ubrzanja omogučiti će tradicionalni vrišteći četvorocilindrični motor s vodenim hlađenjem od 599 kubika, 120 ks, otprilike jednake snage kao kad je napustio Europu 2017. godine, zbog pooštravanja propisa o emisijama i sve manje prodaje.
Honda se okreće na 14.000 okretaja/min, a uz rad na motoru, CBR sada koristi i svježu elektroniku, s TFT instrument pločom naprijed koja zamjenjuje staru analognu jedinicu.
Foto: Honda