Hyundai i30N dobiva mlađeg brata, dolazi nam i20N

Martin K.

U Hyundai N diviziji možemo vidjeti kako se radi punom parom. Nakon što nam je nedavno predstavljen redizajn i30N modela i uvršten DCT mjenjač u ponudu sigurno nitko nije očekivao još novosti.

No N divizija nam je pripremila pravu bombu. Uzeli su pod svoje ionako atraktivan i20 model te dodali svoje dodatke kako bi naprkosili epskoj Ford Fiesti ST.

O da. Uz N-ovu, sada već tradicionalnu izvedbu, Performance Blue (ostale su boje, naravno, dostupne) i crvene ukrase na agresivnim prednjim i stražnjim odbojnicima, u rešetki je dodana kockasta zastava i odličan stražnji spojler.

Interijer i20 Hyundai je tretirao nekim skromnim promjenama. Najveći od njih su nebrojene tipke performansi na volanu za pogonske režime, N-specifični grafikoni, izbornici i detalji u infotainment sustavu i sportska ojačana sjedala.

Korejci su uvjereni da su receptom pogodili točno u sridu. Hyundai tvrdi da novi super super mini ima stvarne DNA veze sa svojim WRC rođakom. Igrom slučaja obojica teže 1190 kg, iako rally automobil ima dodatnu težinu pogona na sva četiri kotača, a ono što je primjerenije i20N je oko 70 kg lakši od Fieste ST.

1,6-litreni četverocilindrični turbo motor po mjeri, nalazi se u “nosu” i20N, s 204 konjskih snaga i 410Nm okretnog momenta koji se putem ojačanog ručnog mjenjača sa šest brzina šalju na prednje kotače. I20N ima kontrolu starta (launch control) i podudaranje okretaja kao standard, a možete specificirati i diferencijal s ograničenim proklizavanjem.

Kao i njegov veći brat, dolazi sa nekoliko načina vožnje, uključujući N Custom, gdje možete prilagoditi težinu upravljača, ECU, kontrolu proklizavanja i buku ispušnih plinova. Uključeni su i ispušni ispuh s kontrolom ventila, prilagođene Pirelli P Zero gume i kalibracija kočenja lijevom nogom za srednju papučicu.

Želite jedan? Možete ga zgrabiti u prvim mjesecima 2021. godine.

Foto: Hyundai

Sljedeća objava

BMW predstavio R18 Classic First Edition

Tek što se prašina slegla oko novog BMW R18, BMW je predstavio novi čiji je cilj opušteno krstarenje sa suvozačem, nazvan Classic. Pa prvo što je isto? Pa, pogoni ga isti zračno hlađeni boxer od 1802 kubika kao i standardni R18, koji daje 90 konjskih snaga i nevjerojatnih 158Nm. Također […]