
Hyundai je zaključio da je vrijeme za zatezanje bora te predstavio redizajn svojeg i30N modela. Jedan od najboljih autsajdera u svijetu hatchback modela visokih performansi. Neumoljiviji od Civic Type R-a, premda gotovo jednako ugodan za život kao Golf GTI, donio je pomutnju u redove konkurencije čim je ugledao svijetlo dana.

Hyundai je svoj recept ostavio poprilično istim uz dodatak od par sastojaka. Vanjski izgleda djeluje neznatno drugačije, novi LED svjetlosni potpis i veće ispušne cijevi najočitije su promjene. U ponudi su i dalje dvije opcije snage: 250ks kao standard i 280ks za Performance izvedbu, što predstavlja porast od 5ks u odnosu na ranije.

Ono što je svima zapelo za oko je činjenica da osim šest stupanjskog ručnog mjenjača od sada će ponudu krasiti i osam stupanjski automatski mjenjač sa dvostrukom spojkom. Uz manulani i dalje dolazi rev-matching sustav dok uz automatik dobivate tri različite funkcije: N Grin Shift, N Power Shift i N Track Sense Shift.

Ostale nove stvari? Lagana sportska sjedala (koja štede 2,2 kg), 19-inčni kovani aluminijski naplatci umotani u Pirelli P Zero gume (ušteda 14,4 kg) i malo preuređeni ovjes.

Foto: Hyundai