Hyundai predstavio svoj novi brand IONIQ posvećen samo električnim vozilima

Vozilica

Hyundai je najavio pokretanje novog branda IONIQ posvećenog električnim vozilima, otvarajući novo poglavlje kao lider u eri elektrificirane mobilnosti.

Pod markom IONIQ, Hyundai će nuditi električna (EV) vozila usmjerena na kupca i usredotočena na lifestyle rješenja u skladu s Hyundaijevom novom vizijom “Napredak za čovječanstvo“.

Pod brandom IONIQ, Hyundai će iskoristiti svoje vodeće znanje u proizvodnji EV vozila, kako bio uveo na tržište tri nova modela u naredne četiri godine, a nakon toga će slijediti još inovativniji modeli. Stvaranje IONIQ branda je odgovor na brzo rastuću potražnju za EV modelima na tržištu i ubrzava Hyundaijev plan da postane globalni predvodnik na tržištu električnih automobila.

Kako bi ispunio misiju branda IONIQ, Hyundai će kombinirati svoje trenutne EV mogućnosti – poput brzog punjenja, prostrane unutrašnjosti i snage baterija – s budućim inovacijama koje kombiniraju dizajn, tehnologije i usluge, kako bi ujedinili doživljaj u automobilu i izvan automobila za bezbrižno putovanje.

Hyundai je prvi put uveo termin IONIQ, koji spaja riječi “ion” i “unique (unikatan, jedinstven), kada je najavio “Project IONIQ”, dugoročni istraživački i razvojni projekt usmjeren na ekološku mobilnost. Na temelju projekta, Hyundai je 2016. predstavio vozilo pod nazivom IONIQ, prvi i jedini model na svijetu koji je ponudio izbor tri elektrificirane opcije pogonskog sklopa – hibridni električni automobil, plug-in hibridni automobil i potpuno električni automobil – u jednom tipu karoserije.

Hyundai će pod novom markom lansirati niz brojčano imenovanih EV vozila, s parnim brojevima koji će se koristiti za limuzine i neparnim brojevima za SUV vozila.

Prvi model marke IONIQ bit će IONIQ 5, srednje veliki SUV, koji će biti predstavljen početkom 2021. godine. Hyundai će 2022. predstaviti IONIQ 6 sedan, limuzinu koja je utemeljena na najnovijem konceptu tvrtke EV ‘Prophecy’, predstavljenom u ožujku.

Slijedi IONIQ 7, veliki SUV početkom 2024. godine. Ikonski dizajn eksterijera koncepta Prophecy karakterizira njegova aerodinamična silueta savršenih proporcija.

Hyundai Motor Group je nedavno najavio da namjerava prodati milijun baterijskih električnih vozila i doći do 10 posto udjela na tržištu, kako bi do 2025. godine postao globalni lider na EV polju.

Hyundai je proslavio lansiranje IONIQ-a pretvarajući London Eye u divovsko slovo “Q” pomoću električnih svjetala neposredno prije službenog ponovnog otvaranja poznate atrakcije.

Sljedeća objava

Novitec 'preuredio' Maserati Levante i rezultat je impresivan

Ovo je Novitec Maserati Levante Esteso V2 i slike govore više od riječi. Čini se da njemački tuner prelazi između dizajna svog Ferrarija 488 Pista i neobičnog izgleda McLarena 720S. Levantea se Novitec prvobitno domogao 2017. godine, ali V2 se temelji na novom vrhunskom Trofeu, zajedno s 3,8-litrenim tw8-turbo V8 […]