Jeep objavio reklamu za trenutnu situaciju u svijetu

Vozilica
Foto: Pixabay

U ovom trenutku, milijuni ljudi širom svijeta gledaju što sve mogu napraviti sa stvarima koje su im pri ruci. Svi naši projekti zansivaju se na temelju onoga što nam se skrivalo negdje pod krevetom ili u stražnjem dijelu ormara. Ispada da i proizvođači automobila, barem kada je Jeep u pitanju, koriste isti trik kako bi izbacili nove oglase za svoje modele. Upravo zbog toga se Bill Murray, koji glumi Phila Connorsa u filmu “Groundhog Day” (u hrvatskom prijevodu „Beskrajni dan“) iz 1993. godine, ponovno vraća u reklamu koja koristi snimke iz reklame za Super Bowl za Jeep Gladiator emitirana ranije ove godine.

Ovaj put reklama je oštro pogledala stvarnosti u oči gdje se, u ovoj situaciji, svi naši dani mogu činiti kao isti tj. kao da se ponavljaju. Poruka reklame glasi: „Za sada, ukoliko je to moguće, bi smo trebali ostati kod kuće, a kasnije ćemo se opet moći zabavljati.“

Kratka reklama u trajanju od 26 sekundi, nazvana „Isti dan“, započinje buđenjem Phila uz pjesmu „I Got You Babe“, ali ovaj put umjesto da isproba sve vrste različitih avantura kao u filmu i prethodnoj reklami, Phil samo ostaje u krevetu. „Shvaćamo da svi dani počinju izgledati jednako. Ostanite doma. Ostanite zdravi. Kada ovo završi staze će nas čekati.“ prenosi se u reklami.

Direktor marketinga Fiat Chrysler Automobiles Olivier Francois rekao je: „Ne samo da nam je Murray dopustio da besplatno upotrebljavamo komercijalne snimke, već je i sam aktivno sudjelovao u ovom projektu, uključujući ideje za dvije od tri reklame.“ Reklamu pogledajte u nastavku.

Sljedeća objava

Top 10 'jurilica' koje su premijeru trebale doživjeti na Ženevi 2020.: Među njima je i jedan 'Hrvat'

Svjetski salon automobila u Ženevi ujedno je i najveći salon te vrste na svijetu, a trebao se održati u ožujku, kao i svake godine, no otkazan je zbog pandemije koronavirusa. Iako se nije održao mi smo vam odlučili donijeti deset najzanimljivijih te najbržih automobila koju su ove godine trebali doživjeti […]