
10.000-ti Lamborghini Urus otkotrljao se s proizvodne linije u Sant’Agata-i, samo dvije godine nakon što je započela prodaja. Što znači da je dostigao brojku u duplo kraćem vremenu koliko je trebalo Huracanu.
Porsche Cayenne je prvi put dokazao da se SUV-ovi prodaju više od sportskih automobila prije gotovo dva desetljeća, a čini se da ta teza stoji i dan danas.
Urus je novi predvodnik marke, a Lamborghini je 2019. godine izgradio lakirnicu kako bi se poigrao bojama. To ih je uredno dovelo do automobila broj 10.000, namijenjenog Rusiji, a završen je u ‘Nero Noctis Matt’, novoj nijansi crne boje, dopunjenoj paketom karbona izvana i narančastom unutrašnjošću.
“Ovo bi mogao biti važan trenutak”, rečeno je kada je Huracán u 2018. godini dostigao brojku od 5 znamenki, posljednji put kada je snažni superautomobil sa srednje smještenim motorom bio Lamborghinijev predvodnik, barem po mjeri proizvodnih brojeva. Tužna pomisao? Za nas svakako da.
Foto: Lamborghini