Mclaren Senna GTR LM

Vozilica

1995. godine Mclaren je sa svojim modelom F1 GTR na popularnom Le Mansu završio na 1., 3., 4., 5. i 13. mjestu. Kako bi odao počast legendarno utrci McLaren je predstavio niz od pet spektakularnih Senna GTR-a dotjeranih da izgledaju poput onih F1, svaki s posebnom livrejom za koje je MSO-u trebalo najmanje 800 sati ručnog rada.

McLaren je morao dobiti posebno dopuštenje od organizatora Gulf-a, Harrodsa i Le Mansa, Automobile Club de l’Ouest (ACO) za ponovno stvaranje određenih logotipa, bez kojih bi livreje bile nepotpune. Svaki automobil ima posebnu pločicu s brojem šasije svog blizanca F1 GTR, imenima trojice vozača koji su ga vozili u Le Mansu ’95 i položajem na kojem je završio.

Senna GTR uključuju pojačanu snagu od 20 konjskih snaga na 844ks, višu granicu okretaja od blizu 9.000 o/min, naplatke OZ Racing i specijalni dvostruki ispuh Inconel.

Pet će vlasnika voziti svoje automobile i u Le Mansu. Svatko dobiva VIP propusnicu za LM24 sljedeće godine, gdje će moći voziti svoje automobile oko staze ujutro prije utrke, zajedno s originalnim F1 GTR-ovima koji su se natjecali ’95.

Automobil Ueno Clinic, kojim su upravljali Yannick Dalmas, Masanori Sekiya i JJ Lehto, odnio je ukupnu pobjedu 1995. godine, što je bila jedna od najkišnijih utrka u povijesti Le Mana. Žuti automobil Harrods, kojim su upravljali Andy Wallace, Derek Bell i Justin Bell, završio je na 3. mjestu nakon što je samo nekoliko sati prije kraja utrke imao problema s mjenjačem.

Gulf automobil Maurizia Sandra Sale, Marka Blundella i Raya Bellma završio je na 4. mjestu ispred automobila ‘Jacadi‘, u koji su ušli francuski privatnici, a natjecali su se Fabien Giroix, Olivier Grouillard i Jean-Denis Deletraz. Napokon, na 13. mjestu završio je najsloženiji dizajn F1 livrije, koju je dizajnirao umjetnik Cesar Baldaccini, MSO-u je trebalo tisuće sati kako bi ga usavršili na Senni.

Foto: McLaren

Sljedeća objava

1 od 1 Ferrari Omologata, dorađeni 812 Superfast

Farovi, vjetrobransko staklo i podvozje uzeto je sa 812 Superfast ostatak je suptilno napuštanje različitih utjecaja kao što su znanstvena fantastika, trkačka baština i moderna arhitektura. Dobro došli u V12 Ferrari Omologata. To je najnoviji 1 od 1 specijalni projekt koji je izašao iz Maranella i ključ je, kaže Ferrari, […]