Mercedes predstavio svoj glavni model, stiže nam nova S klasa

Vozilica

Predstavljanje novih automobila uobičajena je stvar svakoga mjeseca, no kada je u pitanju nova Mercedes-Benz S klasa onda je to malo drugačije.

Nova Mercedes-Benz S-klasa malo je složenije vozilo koje nam uvijek donosi najnoviju tehnologiju. Stoga njezino priopćenje za tisak ima 31.602 riječi i pune 83 stranice.

U svakom slučaju, stigla je nova S-klasa. “Pravi” Mercedes i najprodavaniji luksuzni automobil na cijelom svijetu. Tehnološka perjanica trokrake zvijezde i automobil koji će nam pokazati kakva će se tehnologija ugrađivati u ostale nove automobile za pet godina.

Jedna od novih tehnologija uključuje upravljanje stražnjom osovinom i sustav “E Active Body Control” za koji se tvrdi da je “najinteligentniji ovjes na svijetu”. Suprotstavlja se nagibu i kotrljanju, skenira cestu naprijed, ima li neravnina i padova, naginje se u zavoje i može prilagoditi svim uvjetima na cesti.

Tu je i novi informacijsko-zabavni sustav MBUX, koji koristi kamere usmjerene prema putnicima automobila kako bi pogodio što želite, a zatim to učinio umjesto vas. Pogledajte preko ramena i automatski će se, primjerice, otvoriti stražnja zavjesa. A ako vas vidi kako noću “čeprkate” po suvozačevom sjedištu u potrazi za nečim, upalit će vam svjetlo.

Za sigurnost putnika na zadnjoj klupi brinu se stražnji zračni jastuci, a za udobnost moćni Burmesterov stereo uređaja s 30 zvučnika. S klasa je također sposobana i sama se parkirati, a ima i “Digital Light” prednja svjetla koja koriste milijune mikro ogledala za projiciranje simbola ili čak smjernica na cestu koja je pred nama.

Od tehnologije nudi još proširenu stvarnost HUD, instrument tablu koja koristi kameru za praćenje vaših očiju i stvaranje pametnog 3D efekta, LED osvjetljenje umreženo sa sustavima za pomoć vozaču, a umjesto stvarnih tipki, novi 12,8-inčni MBUX infotainment sustav u kompletu s portretnim OLED zaslonom osjetljivim na dodir.

Nesumnjivo će S i dalje biti vrlo udoban, luksuzan i pametan automobil. Fizički je veći u gotovo svakom pogledu od automobila koji zamjenjuje, time je prostraniji i ima veći prtljažnik, a uporaba aluminija u njegovoj konstrukciji obećava da će težina biti niska. Ako je to uopće moguće u automobilu ove klase.

S klasa je jedan od najaerodinamičnijih automobila na tržištu što dovodi do niže potrošnje goriva i još tiše kabine.

Motori? Za Europu tu su dva dizela i benzin. Dizeli su S350d od 282 KS i S400d od 325 KS, a benzinac S500 od 429 KS. Svi imaju šest cilindra. Benzin dodaje 48-voltnu blagu hibridnu tehnologiju i postiže 0-100 km/h za 4,9 sekundi, dok S350d i S400d čine to za 6,4, odnosno 5,4 sekunde.

U ponudi će se naći i drugi motori, uključujući hibrid, V8 i na kraju AMG. S400d je jedini s dugim međuosovinskim razmakom (Lang verzija), dok S350d i S500 mogu biti u obliku kratkog ili dugog međuosovinskog razmaka.

Prodaja započinje u sljedećih nekoliko tjedana, a prve isporuke zakazane su prije kraja 2020. Cijene bi trebale startati od milijun kuna naviše.

Foto: Daimler

Sljedeća objava

Nico Rosberg predstavio svoj novi automobil - Rimac Concept Two

Nico Rosberg, bivši prvak Formule 1 i sin slavnog Keke Rosberga nakon F1 karijere posvetio se svom vlogu na Youtubeu. Javnost ga pamti po iznenađujućem potezu kada je samo pet dana nakon što je osvojio F1 titulu objavio je da se povlači iz Formule 1 jer se želi posvetiti obitelji. […]