Najsnažniji Golf do sada uključuje i Drift Mode

Martin K.

Da, potpuno novi super-Golf očigledno može zabaciti stražnji kraj. Zahvaljujući novom aktivnom stražnjem diferencijalu s pametnim torque vectoringom koji može prenijeti snagu motora od 320ks na stražnje kotače automobila. Ali postoji kvaka.

Kvaka je u tome što morate odabrati nešto što se zove R Performance Pack da biste dobili potreban stražnji diferencijal, Drift Mode i “Special Mode” koji je posebno podešen za krug oko Nürburgring Nordschleife što je brže moguće. U rukama profesionalnog vozača, VW je već napravio krug oko “Ringa” za 7m 51s – velikih 17 sekundi brže od starog Golfa R.

Novi Golf R razvija 10 konjskih snaga više od prethodnika. Ovaj put nema ručnog mjenjača, jer kupci koji plaćaju tolike cifre za takve automobile zahtjevaju ručice na volanu – barem tako tvrde iz VW. 7-brzinski DSG koristan je za sprint od 0-100km/h, koji iznosi 4,8 sekundi s najvećom brzinom VW tvrdi sprint od 4,8 sekundi, s najvećom brzinom od 250km/h ili 264km/h s bržim paketom.

Ispod je bogatstvo tehnologije i inženjeringa. Dobivate novo ugrađeno računalo koje neprestano nadgleda vašu brzinu i kretnje za volanom. Golf R vozi se 20 mm niže od uobičajenog Golfa te dolazi sa kontrolom proklizavanja koje možete potpuno isključiti.

Prvo će uočiti četverostruke ispušne cijevi i agresivnije linije. A ako vidite Golf R s ovim dvokatnim krilom i većim kočnicama, to su tragovi da ima R Performance Pack. Standardno dobivate 18-inčne felge, s 19 na popisu opcija, zajedno s Michelin gumama. Na raspolaganju je čak i lakši Akrapovićev ispuh, koji štedi nekoliko kilograma i daje R-u još bolji zvuk.

Unutar Golfove kabine prepune zaslona pridružuju se potporna sjedala i mnogi R logotipi. Na upravljaču je sada gumb „R“ za prebacivanje između svih načina vožnje, a možete odabrati G očitovanje i manometre na instrument ploči. Ono što će Vam sigurno upasti u oči su i puno duže ručice za promijenu brzina na volanu. Najveće do sada u Golfu!

Cijene još nisu poznate, a R očekujemo da stigne do salona u prvoj polovici 2021.

Foto: VW

Sljedeća objava

Jaguar predstavio novi E-PACE s pregršt najnovije tehnologije

Uz osvježeni vanjski izgled, poboljšanu unutrašnjost, novu arhitekturu vozila i izbor snažnih i učinkovitih motora novi Jaguar E-PACE je još snažniji, povezaniji, profinjeniji i učinkovitiji nego ikada. Dorađeni vanjski izgled pojačava samosvjestan nastup i dojam luksuza. Nova mrežasta maska hladnjaka ima uzorak koji je nadahnut Jaguarovim nasljeđem, a završni izgled joj daje […]