
BMW M odjel napravio je svoj BMW M5 i BMW M5 Competition limuzine vrhunskih performansi bolje nego ikad sa nekim stilskim podešavanjem i vješto iskrenim konceptom rada. 4.4-litarski V8 motor s BMW M TwinPower Turbo tehnologijom stvara 600 ks u M5 i 625 ks u M5 Competition.
Osmerostupanjski M Steptronic mjenjač s Drivelogic-om standardno je dostupan kao i M xDrive pogon na sve kotače, koji također uključuje postavku od 2WD za čisti pogon stražnjih kotača.
S novim amortizerima preuzetih iz M8 Gran Coupe i obnovljenom šasijom, BMW M5 Competition nudi još bolju upravljivost u kombinaciji s vrhunskim razinama udobnosti. BMW M5 Competition sjedi sedam milimetara niže od BMW-a M5 i uključuje dobro zamišljeno podešavanje ovjesa i opruga. Ovo postavljanje omogućava dodatnu snagu automobila i uistinu dolazi na svoje na trkačkoj stazi.

BMW M5 sprinta od 0 – 100 km/h u samo 3,4 sekunde i prijeđe 200 km/h uz samo 11,1 sekundi na satu. BMW M5 Competiton postiže obje oznake brže: 100 km/h dostići će za 3,3 sekunde, a 200 km/h za 10,8 sekundi.
Redizajniran prednji dio ima hrabrije konture i veće usisnike zraka sa bočnih strana, dok je veliki središnji usis šesterokutnog oblika i uključuje hladnjak ulja zajedno s radarskim senzorom za sustav aktivnog tempomata (ACC).
Nove svjetlosne cijevi u obliku slova L koje se pružaju prema bubrežnoj rešetki dodaju dinamičan procvat novo dizajniranim LED svjetlima. Nova opcija BMW Individual svjetla Shadowline dodaje tamnocrveni naglasak prilagodljivim LED svjetlima i BMW Laserlightu.

Veći središnji zaslon, dijagonale 12,3 inča, čini lakšim gledanje na bezbroj funkcija sustava dinamike vožnje. Novi koncept rada s dvije tipke na središnjoj konzoli potječe od BMW-a M8. Gumb M Mode omogućuje vozaču brz prelazak između postavki Road i Sport. M5 Competition također nudi TRACK način rada, za neopisiv osjećaj na stazi.

20-inčni M kotači s dvostrukim krakovima u poliranom Orbit Greyju poznati iz BMW-a M8 sada su dostupni kao opcija. Standardne kočnice M Compound sada se mogu specificirati kalibarima obojenim u crno-sjajnoj crnoj ili sjajnoj crvenoj boji kao alternativu postojećem plavom završnom sloju.
Foto: BMW