Novi Jaguar F-PACE: ‘Luksuzan, povezan, elektrificiran’

Vozilica

Uz dojmljivi vanjski izgled, prekrasno izrađenu, potpuno novu unutrašnjost, zadnju generaciju infotainment sustava i izbor četvero i šesterocilindarskih motora koji uključuju hibridne i blago-hibridne tehnologije, novi Jaguar F-PACE je luksuzniji, povezaniji i učinkovitiji.

Novi vanjski izgled daje nagrađivanom modelu F-PACE, istinski sportskom SUV-u, čišći, pouzdaniji nastup, odlikujući se novooblikovanim poklopcem motora sa širom izbočinom i glađim, preciznije izvedenim površinama.

Nova LED glavna svjetla sa svjetlosnim potpisom u obliku dvostrukog slova J,  procjenjuju cestu ispred vozila i automatski prilagođavaju duga svjetla smanjujući jačinu snopa usmjerenu prema vozilima iz suprotnog smjera i prometnim znakovima.

Na stražnjem dijelu, nova tanka svjetla imaju oblik Jaguarovog znaka s dva zavoja, prvi put viđeno na potpuno električnom I-PACE-u, radi naglašavanja širine vozila. Novi oblik branika i poklopca prtljažnika isto tako daju snažan vizualni pečat i pridonose dojmljivom izgledu.

F-PACE ima potpuno novu unutrašnjost koja pojačava luksuz, unaprijeđenu povezivost i veću profinjenost. Novo uređenje vozačkog mjesta je odvažnije, dinamičnije i više je usmjereno na vozača. Nova, sportska središnja konzola, elegantnijeg profila, širi se prema ploči s instrumentima, a na njoj se nalazi opcijski bežični punjač i veći pretinac.

Niz naprednih tehnologija brine se za zdravlje i dobrobit svih putnika. Ionizacija zraka u kabini poboljšava kvalitetu zraka zahvaljujući tehnologiji Nanoe, koja uklanja alergene i neugodne mirise.

Cjelokupna ponuda pogonskih sklopova:

Dizel
163 KS, MHEV 2,0-litarski, četverocilindarski turbo, automatski mjenjač s osam brzina, pogon na sve kotače
204 KS, MHEV 2,0-litarski, četverocilindarski turbo, automatski mjenjač s osam brzina, pogon na sve kotače
300 KS, MHEV 3,0-litarski, šesterocilindarski turbo, automatski mjenjač s osam brzina, pogon na sve kotače
300 KS, 3,0-litarski, šesterocilindarski turbo, automatski mjenjač s osam brzina, pogon na sve kotače

Benzin
250 KS, 2,0-litarski, četverocilindarski turbo, automatski mjenjač s osam brzina, pogon na sve kotače
340 KS, MHEV 3,0-litarski, šesterocilindarski e-s/c i turbo, automatski mjenjač s osam brzina, pogon na sve kotače
400 KS, MHEV 3,0-litarski, šesterocilindarski e-s/c i turbo, automatski mjenjač s osam brzina, pogon na sve kotače
404 KS, PHEV 2,0-litarski, četverocilindarski turbo, automatski mjenjač s osam brzina, pogon na sve kotače

Pogon na sve kotače je standardan na cijeloj paleti modela F-PACE, a sustav inteligentne dinamike pogonskog sklopa (Intelligent Driveline Dynamics) osigurava performanse pretežno stražnjeg pogona, uz sposobnost mijenjanja raspodjele okretnog momenta po osovinama gotovo trenutačno, u skladu s okolnostima.

Novi F-PACE isto tako uživa pogodnosti niza naprednih tehnologija za pomoć vozaču. One uključuju monitor slobodnog izlaska (Clear Exit Monitor) koji upozorava i putnike sprijeda i one straga o vozilu ili biciklistu koji se približava prilikom izlaska iz vozila. Prilagodljivi tempomat (Adaptive Cruise Control) automatski održava zadani razmak od vozila ispred.

Stranke imaju izbor paketa S, SE i HSE, od kojih su sve dostupne sa specifikacijom R-Dynamic. Na svim je modelima dostupan i paket Black Exterior kao opcija.

Foto: Netcarshow

Sljedeća objava

(VIDEO) Pogledajte tko pobjeđuje u utrci legendarnih Lancia

Rivalstvo je neizbježno u bilo kojem natjecanju. Tako su se i u automobilskoj industriji vodili legendarni dvoboji između proizvođača. Jedan od najpoznatijih primjera bilo je sučeljavanje Ferrarija i Forda u 24 sata Le Mana, 1966. godine o čemu je nedavno snimljen i film. Ovdje je stvar malo drugačija jer je riječ o dva automobila […]