Ovaj Mercedes iz 1980-ih košta gotovo dva milijuna kuna

Vozilica

Proizveden u vrijeme kada je AMG bio samo još jedan Mercedesov tuner, a krenuli su u izmjenu masivnog kupea W126 S klase ili popularnije SEC.

AMG je za W126 ponudio različite razine podešavanja , ali njihov je najpoznatiji 560 SEC Widebody. Do motora ćemo doći nešto kasnije, ali prvo, da razmotrimo estetiku.

Sprijeda je bio novi branik s integriranom donjom usnicom. Jednostavan dodatak koji daje puno na agresivnosti.

Iako je zadržao standardnu ​​kupe haubu, masku i prednja svjetla S klase, sve je bilo zatamnjeno što je dodavalo upečatljivosti. S bočne strane bile su neke elegantne bočne linije šire za 17 centimetara.

Straga je dobio sličan tretman kao i sprijeda – standardni branik, ali s integriranom usnicom i suptilnim spojlerom na prtljažniku. Lijep set dvostrukih cijevi auspuha uklapa se u cjelokupni izgled.

Kuća Auto Leitner s ponosom ističe činjenicu da je ovaj primjer potpuno ne-restauriran, a to možete vidjeti i u unutrašnjosti.

Koža izgleda u savršenom stanju, a tepisi izgledaju kao da ih cipela nikad nije dotaknula. Čini se da vlasnik na ovom primjerku nije štedio na opremi. Tako su tu električna i memorijska sjedala, krov, grijana ogledala, itd.

Naravno, ono što čini AMG je motor ispod haube.Uzimajući standardni 5,5-litarski V8, AMG ga je podigao na 6,0 litara i dodao četiri ventila po cilindru i dvostruke bregaste osovine.

Sve je to dovelo do toga da je ovaj Mercedes proizvodio 380 KS (283 kw) i 555 Nm okretnog momenta. Budući da je ovo AMG, sva snaga išla je na stražnje kotače putem četverostupanjskog automatskog mjenjača.

Za sprint do ‘stotke’ treba mu je manje od 6 sekundi, a maksimalna brzina je 285 km/h. Ovaj je automobil priješao samo 55 tisuća kilometara što je malo ako uzmemo u obzir da je proizveden 1989. godine.

Ovo je sjajan stroj, a zato i košta. Ovaj je trenutni primjerak dostupan za 225.000 eura ili 1,7 milijuna kuna. Više nego primjerice novi AMG GT-R.

Foto: AutoLeitner

Sljedeća objava

Land Rover predstavio nove motore, ali i specijalno izdanje svog popularnog modela

Najprodavaniji SUV-ovi Land Rover dobili su one motore i tehnologiju. Tako su Range Rover Evoque i Land Rover Discovery Sport sada još učinkovitiji i digitalizirani s najmodernijim Pivi infotainmentom, novim učinkovitim benzinskim i dizelskim blago-hibridnim motorima i s posebnim edicijama. Prvi 1,5-litreni Ingenium trocilindarski benzinski motor za Evoque – P160 […]