Peugeot 508 Sport Engineered 4WD Hybrid

Vozilica

Peugeotova legendarna GTI izvedba za sada je možda na ledu, ali s ciljem da dokaže kako je francuska marka još uvijek sposobna proizvoditi sportski stroj tu je novi 508 Sport Engineered. Premijerno predstavljen prošle godine, proizvodni model drži se vrlo blizu tadašnjim obećanjima.

Uzimajući za osnovu već ionako izuzetno atraktivni 508, dodano mu je puno žestine s tamnim makeoverom i svijetlim naglascima.

Čini se da je jarko zelena boja potpisa novih Peugeotovih modela Sport Engineered, baš kao što je plava boja potpis za njihove hibridne i električne serije.

Još bolje, boja se zove kriptonit, koja privlači dijete u svima nama. Ostatak eksterijera može se odrediti u tri jednobojne nijanse, crna, biserno bijela ili siva kao ovdje na slici.

Kriptonit daje naglasak prednjim usisnicima zraka i čeljustima kočnica. Interijer je u međuvremenu raskošno uređen s još naglasaka i šavom kriptonita. Ostala vizualna poboljšanja uključuju prednju masku i 20-inčne kotače.

Ovdje se pojavljuje 1,6-litreni PureTech benzinski motor, kao i kod standardnog 508 PHEV. Snaga je povećana sa 180ks na 200ks.

Bit će uparen s električnim motorom na svakoj osovini – 110ks na prednjoj osovini i 112ks na stražnjoj osovini – pružajući dodatnu snagu za maksimalne performanse, mogućnost kratkog rada kao čisto električno vozilo i pogon na sva četiri kotača za poboljšan start.

Ukupna snaga sustava je neznatnih 360 konjskih snaga i 520Nm, što čini najsnažnijim serijskim automobilom koji je ikad napravljen u Peugeotu. Do stotke će mu trebati 5,2 sekunde, a maksimalna brzina ograničena je na Uspijevat će 0-62 mph za 5,2 sekunde i krenuti dalje do elektronički ograničene maksimalne brzine od 250km/h.

Službena brojka CO2 od samo 46g/km trebala bi držati račune poreza niskim, dok u EV načinu 508 Sport Engineered može prijeći do 42km brzinom do 140km/h. Kombinirani, iako besmisleni podatak o potrošnji goriva WLTP-a iznosi 1,7l na 100km.

Automobil je proširen za 24 mm sprijeda i 12 mm straga, što bi trebalo pomoći stabilnosti. Na svakom uglu naći ćete 20-inčne naplatke obuvene u gume Michelin Pilot Sport 4S, a zaustavnu snagu pružaju poboljšane kočnice – promjera 380 mm sprijeda s četvero-klipnim čeljustima, jako bitne ako je 508 Sport Engineered toliko težak kao i većina hibridnih modela.

508 Sport Engineered stići će u prodaju u prvoj polovici 2021. godine, a očekuje se da će ga slijediti budući modeli slijedeći isti predložak.

Foto: Peugeot

Sljedeća objava

Toyota predstavila vozilo zanimljivog imena koje će biti poslano na Mjesec

Toyota je prošle godine najavila neobični projekt, a odnosi se na lunarni rover koji će se kretati po površini Mjeseca. Toyota se udružila s japanskom svemirskom agencijom JAXA, a dosad su već objavljeni neki koncepti koji otkrivaju kako bi mogao izgledati. No, nedostajalo mu je ime, a sada je otklonjena i ta […]