Povijest sigurnosnih automobila Formule: Bilo je tu svega, od Renault Clia i Opel Vectre do Lamborghinija

Vozilica

Prvi put se sigurnosni automobil u Formuli 1 koristio za vrijeme Velike nagrade Kanade 1973. nakon raznih nezgoda na teškim vremenskim uvjetima.

No, koja je uloga sigurnosnog automobila? Tek nakon 1992. godine Svjetska automobilska federacija (FIA) ​​je postavila jasne smjernice za ulogu sigurnosnog automobila.

Sigurnosni automobil dolazi u upotrebu tijekom F1 utrke kada direktor utrke Velike nagrade Britanije poželio smanjiti brzinu iz sigurnosnih razloga. Koristio se nakon nesreće ili zato što je staza skliska nakon jake kiše. Prema propisima, sigurnosni automobil ulazi na stazu “kad postoji trenutna opasnost, ali uvjeti ne zahtijevaju prekid utrke”.

Od 2000. godine FIA ​​je povjerila zadatak vožnje sigurnosnog automobila Berndu Maylanderu, bivšem uspješnom automobilističkom trkaču.

Mercedes-Benz od 1996. godine izrađuje službeni sigurnosni automobil Formule 1, ali mi ćemo se osvrnuti i na neke druge automobile koji su predvodili kolonu F1 bolida.

Porsche 914 – 1973. godine

Lamborghini Countach – 1981., 1982. i 1983.

Fiat Tempra – 1993.

Opel Vectra – 1994.

Lamborghini Diablo – 1995. 

Renault Clio Williams – 1996.


Mercedes Benz SL63 AMG – 2008.

Mercedes AMG GT – 2019.

Foto: Drivetribe, Netcarshow

Sljedeća objava

F1: Ross Brown najavio smanjenje budžeta momčadi

Ross Brawn održao je u ponedjeljak razgovore s izvršnim direktorom Formule 1 Chaseom Careyem i FIA-om o budućnosti i održivosti sporta, a ubrzo nakon toga razgovarao je s Sky Sports F1, rekavši: „Poruka je jasna, moramo smanjiti troškove i stoga postoji još jedan veliki korak u smanjenju budžeta. “ „Počeli […]