
Za marku Jeep sloboda je oduvijek bila neotuđiva i temeljna vrijednost, također i prije svega u vrijeme kad su okolnosti dovele do toga da ju se djelomično oduzme radi zaštite općeg dobra. Novi SUV u potpunosti izražava filozofiju izraženu tvrdnjom “Idi bilo gdje, napravi bilo što”: i zahvaljujući novim tehnologijama u smislu zabave i pogona, to je vozilo sposobno osigurati i proširiti slobodu.
Osim toga, početak proizvodnje Compass-a u Italiji omogućava da Jeep jamči prosječno vrijeme isporuke iz tvornice od otprilike tri tjedna do potpuno sprenog vozila za kupaca i ceste našeg kontinenta, ažuriran u tehnološkim sadržajima kako bi se osiguralo učinkovitije, ugodnije i povezano vozačko iskustvo.

Uspjeh Compass-a, prvobitno proizvedenog u tvornici Toluca u Meksiku za kupce u Europi, omogućio je prijenos proizvodnje, uključujući i novu elektrificiranu 4xe verziju s priključnom hibridnom tehnologijom, izravno u Italiju.
Jeep Compass proizveden u postrojenju u Melfiju pokreće novi 1,3-litreni turbo benzinac koji može imati 130 ks ili 150 ks kako bi se osiguralo glatko i ugodno iskustvo vožnje i ažurirana verzija dizela. 1,6-litreni 120 ks MultiJet II. Uz to, nudi nove tehnološke sadržaje zahvaljujući novim Uconnect uslugama za povezivanje, novim stilskim rješenjima sa šest različitih paketa i obnovljena paleta boja s pet novih nijansi za vanjske dijelove: Ivory Tri-Coat, Colorado Red, Blue Italia, Blue Shade i Techno Green, a sve se to nudi u kombinaciji s crnim krovom.

Novi 1,3-litreni turbobenzinski motor dizajniran je tako da nudi izvanredne performanse i na cesti i izvan nje, kao i izvanrednu udobnost u vožnji, a ažuriran je specifičnim sustavom punjenja koji maksimizira reakciju motora pri malim brzinama smanjuje emisije CO2 do 27%. Novi motor omogućuje vam i optimiziranje potrošnje goriva do 30% u usporedbi s prethodnim benzinskim inačicama 4×4 s automatskim mjenjačem.

Jeep Compass s novim 1,3-litrenim turbo motorom i automatskim mjenjačem s dvostrukom kvačilom prvi put predstavlja način vožnje Sport koji se može odabrati jednostavnim pritiskom gumba na središnjoj konzoli. Ovaj novi dinamički način jamči još ugodnije svakodnevno iskustvo vožnje u gradu, djelujući na reakciju upravljača i papučice gasa i prilagođavajući ponašanje mjenjača tijekom prebacivanja u višu brzinu kako bi se omogućila isporuka snage a maksimalni obrtni moment.
Foto: FCA