Predstavljen novi Jeep Compass

Vozilica

Za marku Jeep sloboda je oduvijek bila neotuđiva i temeljna vrijednost, također i prije svega u vrijeme kad su okolnosti dovele do toga da ju se djelomično oduzme radi zaštite općeg dobra. Novi SUV u potpunosti izražava filozofiju izraženu tvrdnjom “Idi bilo gdje, napravi bilo što”: i zahvaljujući novim tehnologijama u smislu zabave i pogona, to je vozilo sposobno osigurati i proširiti slobodu.

Osim toga, početak proizvodnje Compass-a u Italiji omogućava da Jeep jamči prosječno vrijeme isporuke iz tvornice od otprilike tri tjedna do potpuno sprenog vozila za kupaca i ceste našeg kontinenta, ažuriran u tehnološkim sadržajima kako bi se osiguralo učinkovitije, ugodnije i povezano vozačko iskustvo.

Uspjeh Compass-a, prvobitno proizvedenog u tvornici Toluca u Meksiku za kupce u Europi, omogućio je prijenos proizvodnje, uključujući i novu elektrificiranu 4xe verziju s priključnom hibridnom tehnologijom, izravno u Italiju.

Jeep Compass proizveden u postrojenju u Melfiju pokreće novi 1,3-litreni turbo benzinac koji može imati 130 ks ili 150 ks kako bi se osiguralo glatko i ugodno iskustvo vožnje i ažurirana verzija dizela. 1,6-litreni 120 ks MultiJet II. Uz to, nudi nove tehnološke sadržaje zahvaljujući novim Uconnect uslugama za povezivanje, novim stilskim rješenjima sa šest različitih paketa i obnovljena paleta boja s pet novih nijansi za vanjske dijelove: Ivory Tri-Coat, Colorado Red, Blue Italia, Blue Shade i Techno Green, a sve se to nudi u kombinaciji s crnim krovom.

Novi 1,3-litreni turbobenzinski motor dizajniran je tako da nudi izvanredne performanse i na cesti i izvan nje, kao i izvanrednu udobnost u vožnji, a ažuriran je specifičnim sustavom punjenja koji maksimizira reakciju motora pri malim brzinama smanjuje emisije CO2 do 27%. Novi motor omogućuje vam i optimiziranje potrošnje goriva do 30% u usporedbi s prethodnim benzinskim inačicama 4×4 s automatskim mjenjačem.

Jeep Compass s novim 1,3-litrenim turbo motorom i automatskim mjenjačem s dvostrukom kvačilom prvi put predstavlja način vožnje Sport koji se može odabrati jednostavnim pritiskom gumba na središnjoj konzoli. Ovaj novi dinamički način jamči još ugodnije svakodnevno iskustvo vožnje u gradu, djelujući na reakciju upravljača i papučice gasa i prilagođavajući ponašanje mjenjača tijekom prebacivanja u višu brzinu kako bi se omogućila isporuka snage a maksimalni obrtni moment.

Foto: FCA

Sljedeća objava

(VIDEO) Raketa, Bugatti, F1? Ovakvu utrku još niste vidjeli!

Jeste li se ikad zapitali koliko je Bloodhound pokretan na mlazni pogon brži od standardnog automobila? Ili Bugatti Chirona? Ili F1 bolida? Kako bismo saznali iz Bloodhounda su sastavili ovaj video koristeći snimke drona iz njihovog testiranja kako bi ga usporedili s drugim automobilima. U vremenu koje je potrebno standardnom […]