Volkswagen planira pokrenuti liniju povoljnih električnih automobila

Martin K.

Posljednjih se godina proizvođači automobila koji proizvode električna vozila fokusiraju na širenje izbora za potpuno električne limuzine dugog dometa i SUV-ove. To ostavlja prostor za manje električne automobile po najnižim cijenama za potrošače na masovnom tržištu, uglavnom u Europi i Aziji. Volkswagen planira popuniti tu prazninu novom markom EV-a koji će se prodavati za manje od 20.000 eura.

Automotive News izvijestio je da će se automobili temeljiti na vrlo izmijenjenoj verziji Volkswagenove MEB EV platforme. Duljina bi se skratila na otprilike tri i pol metra s ciljem smanjenja troškova.

„Prilagođavanje arhitekture malih gradskih automobila na troškovno učinkovit način pokazuje se izazovom zbog potrebe da se oduzme trećina troškova u odnosu na ID.3. Inženjeri su razmotrili sve, od manjih elektromotora do različitih konfiguracija modula akumulatora, kako bi malim električnim vozilima omogućili visoki standard zaštite od sudara koji kupci i očekuju.“ poručili su iz VW.

Vraćajući se na ožujak 2019., direktor VW grupe Herbert Diess rekao je da će koristiti drugu marku, vjerojatno španjolsku marku Seat, za električne verzije svojih malih gradskih automobila – VW Up, Škoda Citigo i Seat Mii. Cilj je bio napraviti „veliki korak ka još povoljnijoj električnoj mobilnosti“.

No, proizvođač automobila nedavno je izmijenio “strategiju u vezi s markama, proizvodnim sustavima i tržištima”, rekao je glasnogovornik tvrtke.

Volkswagen će sada vjerojatno koristiti svoj osnovni VW brend za obitelj najpristupačnijih EV-a, iako konačna odluka nije donesena. U ožujku 2020. VW je tvrdio da je ove godine već primio 20 000 narudžbi za njihov model e-UP! u Njemačkoj.

Ralf Brandstätter, Volkswagen operativni direktor, također je rekao britanskom časopisu CAR da je ID.1 u razvoju. To bi postao najmanji automobil u Volkswagenovoj liniji od oko sedam električnih modela marke marke ID. Nakon poticaja, ciljna cijena mogla bi pasti ispod 20 000 eura. Tada je Brandstätter rekao da se arhitektura MEB-a može smanjiti kako bi se troškovi smanjili. Očekuje se da će ID.1 imati dva različita izbora za baterije: 24 kWh i 36 kWh.

Foto: Electrek

Sljedeća objava

Jeep Wrangler u izdanju kakvog još niste vidjeli

Jeep Wrangler u rukama Sterling Automotive Design spreman je da izazove zavist među benzinskim glavama gdje god se kretao. Sterling Automotive Design proširio je blatobrane kako bi ovom Jeepu dao agresivniji stav, dok novi prednji branik i maska ​​u boji karoserije čine lice malo suzdržljivijim. Prednju masku više ne čine […]