U predivnom ambijentu dvorca Gjalski u Zaboku Honda je danas predstavila svoj novi adut za hrvatsko tržište. Radi se o najnovijoj generaciji Honde Jazz, gradskom automobilu koji kombinira izuzetnu učinkovitost s izvanrednom svakodnevnom upotrebom, a koji je spreman udovoljiti potrebama modernih klijenata.
U svojoj izvedbi, Honda se fokusirala na novu dizajnersku filozofiju, urezanu u japanski pojam “Yoo no bi”, koji označava ljepotu koja postoji u svakodnevnim predmetima.
Honda je ostala dosljedna sebi da većina modela u Europi postanu elektrizirani do 2022. godine, pa sukladno tome ovaj model pokreće hibridni pogon sa 109 KS, koji osigurava solidne performanse (175 km/h, 9,4 s) uz potrošnju od svega 4,5 litara.
Moto novog Jazza je “estetika korisnog” što zapravo savršeno opisuje njegov interijer. Nema suvišnih tipki, sve je jednostavno, a opet sve je na mjestu. Jednostavno, vlada japanski minimalizam na koji smo već navikli, ali u vrlo modernom ruhu.
Tu je i, kako ju Honda naziva “vitka kontrolna tabla“, a riječ je digitalnoj instrumentalnoj ploči koja nudi mnoštvo opcija i prilagodbi zajedno s glavnim ekranom koji precizno reagira na dodir. Povezivost s mobitelom je odlična te novi Jazz može funkcionirati i kao hotspot.
Radi se o četvrtoj generaciji Hondinog gradskog modela iz B segmenta. Karoserija je ostala ista, a dimenzije su gotovo identične. Prostor je jako dobro iskorišten te nudi dovoljno prostora za putnike, ali i praktičnosti za prijevoz malo većeg broja stvari.
Za razliku od ostalih automobila iz klase Jazz je malo povišen, pogotovo ako se odlučite za Crosstar model koji s pragovima iznad kotača djeluje dosta robusnije.
Poboljšan je i Honda sensing sustav koji prepoznaje okolinu te nudi gotovo autonomnu vožnju, a dostupan je u svim paketima opreme.
Jazz pokreće 1,5 litreni benzinski motor zajedno s dva električna. Daju mu ukupnu snagu od 109 KS, a iz Honde tvrde da bi 80 posto gradske vožnje trebao odraditi na struju što potrošnju svodi na minimum.
U vožnji je novi Jazz bešuman i miran. Tu je i vrhunski e-CVT mjenjač koji simulira rad klasičnog automatskog mjenjača, a u opuštenoj vožnji nećete ga ni čuti. Kada vam zatreba snage pritiskom na gas Jazz pali svoj benzinski motor i kreće. Sasvim dovoljno za jedan gradski auto.
Materijali u unutrašnjosti su kvalitetni, a mekana tkanina nalazi se čak i na konzoli. Pretinaca je i više nego dovoljno. Sve u svemu, jedan od oku ugodnijih interijera.
Novi Jazz proizvoditi će se isključivo “doma”, odnosno u tvornici u Japanu, za razliku od brojnih drugih konkurenata.
Cijene novog Honda Jazza:
1,5 Hybrid Comfort | 179.990 kn |
1,5 Hybrid Elegance | 192.990 kn |
1,5 Hybrid Executive | 208.990 kn |
1,5 Hybrid Executive 2-tone (izvedba u dvije boje) | 212.990 kn |
Crosstar 1,5 Hybrid Executive | 223.990 kn |
Crosstar 1,5 Hybrid Executive 2-tone | 227.990 kn |