Yamaha razvija čitav niz turbo motora za svoje motocikle

Vozilica

Proizvođači automobila proslavili su turbopunjače kao idealan način za smanjenje potrošnje goriva i emisije ispušnih plinova bez narušavanja snage, a proizvođači motocikala, izgleda, počinju prihvaćati ovo rješenje. Yamaha navodno razvija niz turbo motora koji će u narednim godinama pokretati nekoliko motocikala.

Yamahini inženjeri započeli su s razvojem tehnologije turbopunjača u 2017. godini, prema Motorcycle News. Turbo će Yamahi pružiti dokazan, direktan način da ubrizga više snage u svoje motocikle bez pada na pogrešnu stranu emisijskih propisa.

Norme koje globalnu automobilsku industriju dovode u novi oblik privlače mnogo pažnje, ali i proizvođači motocikala moraju se uskladiti. Izrada modela visokih performansi, kao što je MT-10 sa 160 konjskih snaga je teže nego ikad

Ono što ostaje za vidjeti je koji će modeli dolaziti sa turbopunjačm i kada. Europski regulatori započeli su s postupkom 1. siječnja 2020. uvođenja regulacije Euro 5, tako da će Yamaha vjerojatno trebati predstaviti svoj prvi moderni motocikl s turbopunjenjem prije kraja godine. Kompanija, međutim, nije komentirala ono što priprema za budućnost.

Iako je većina novih motocikala dostupna 2020. godine s atmosferskim motorima, nekoliko proizvođača je eksperimentiralo s prisilnom indukcijom. Yamahin turbopunjeni četverocilindrični motor od 653 kubika XJ650 1982. godine povećao svoju snagu na 90 ks pri 9000 okr/min, a proizvodio se do 1984. godine.

Foto: Yamaha

Sljedeća objava

Bentleyev veliki V8 stigao do kraja svoje proizvodnje nakon više od 60. godina

Moćni Bentleyev 6,7-litarski V8 motor – najdugovječniji V8 u kontinuiranoj proizvodnji – konačno je završio svoju serijsku proizvodnju. Posljednji motor u Creweu 1. lipnja sastavio je poseban tim od sedam ljudi koji su međusobno kombinirali iskustvo od 105 godina izrade Bentleyeva ikoničnog V8 motora. U proizvodnji više od 60 godina, […]